Vottane mine

Vottane mine

tirsdag 12. februar 2013

Rekved + hjarte = sant

                                                         
                                                             
                                                           Litt av det vi puslar med.
                                Håper at Hide Gard og Glasdesign snart er i full sving igjen.

 
Fargar gir meg energi og gjer meg glad.
Eg er også hekta på "gode ord".
 
Eksperimenterer med rekved i kombinasjon med glas.
Synest det røffe mot det blanke er tøfft.
 
DO NOT.
På hjartet står det: Den som intet våger, intet vinner.
 
 
Fugl.
Rekvedfjøl med knagg på.
Tekst: Bedre med trøtte armer enn tomme tarmer.
 
 
Ugler er populært.
 
Tekst: Husk at selv den lengste reise
begynner med et lite skritt.
 
Ynskjer alle ein fin dag.
 
Veronica
 

3 kommentarer:

  1. Noe lignende har jeg ikke sett før, fantastisk idè å kombinere tre og glass. Tar du imot bestilling med egen komponert tekst?
    I så fall, er det dyrt?
    Jeg innfører snart shoppingstopp nemlig....

    Ha en fiiin dag,
    klem, M

    SvarSlett
  2. Hei.
    Beklager at eg er sein å svare, men såg ikkje kommentaren før no.
    Fekk så lyst til å kombinere glass og eit eller anna materiale. Kom så på dette. Ja, kan lage med egen komponert tekst. Det kostar frå 200 kroner og oppover, alt etter kor stort hjarte skal vere.
    Dersom dette høyrest interessant ut, så ta gjerne kontakt.
    Lettast å nå meg på mail:verhide@tussa.com
    God påske.
    Veronica

    SvarSlett
  3. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    SvarSlett