Vottane mine

Vottane mine

fredag 14. september 2012

Lenge sidan eg har skrive noko her, har vore litt meir aktiv på den personlege bloggen min.
Den finn du her http://verhide.blogspot.no

Eg har så vidt byrja å tenke på "juleproduksjonen", må prøve å klekke ut noko nytt.

Bilete frå tidlegare år.
 
                                                                                                                                     
Grå korg til oppbevaring av lys.

Forrige helg vart eg smitta av strikkedilla, og det resulterte i eks.antall tova korger. Den perioda er allereie over, men kanskje dukkar det opp spennande inspirasjon denne helga ?          

Ynskjer alle ei fin helg. Her i huset ser det ut til å verte innehelg, då det regnar sidelengs.

 Veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar