Vottane mine

Vottane mine

fredag 20. mai 2011

Blanke ark og fargestifter til......

Så snart forma og tida tillet det, skal eg ha meg ein tur på Ikea. Det er mykje eg berre MÅ ha, både til verkstaden min og privat. Eg elskar Ikea, men dessverre ligg det litt for langt vekke.
Må ha nye bord og stolar til "avslappingsavdelinga" i brakka mi + mykje anna kjekt smånips som du kun finn på Ikea. Kjenner at eg er i rydde/oppussingsmodus.






Har bestemt meg for at no blir det ryddesalg på glasprodukt. Minus 20 % på mange produkt. Det er ikkje noko gale med dei, eg må berre kvitte meg med litt før eg startar med ny frisk.





Eg har ikkje faste opningstider, men det er berre å slå på tråden så opnar eg opp. Her gjeld det først til mølla prinsippet. Velkommen.



Eller kanskje du vil på "Hobbykveld" ? Slå på tråden for meir informasjon.
Vennleg helsing Veronica S Hide

Mobil:90097342

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar