Vottane mine

Vottane mine

onsdag 2. november 2011

Ikkje slutta.

Eg har ikkje slutta å produsere glas, berre blogginga mi som går litt i rykk og napp.



Den 12 november skal eg vere med på ei julemesse i ei kjempe koseleg løde. Dette blir einaste messa eg deltek på i år, men eg lovar å kome sterkare tilbake neste år.
Driv å lagar litt juleting, men har vanskeleg for å kome i rette stemninga når gradestokken viser pluss 15 grader (men for all del, eg klagar ikkje).



Eg har mange spennande planar framover, men eg må holde dei hemmeleg til dei er heilt i "boks".
"Go for it".



Dersom du vil på hobbykveld før jul, ja då hastar det (dagane begynner å fyllast opp).
Ta med venninnegjengen, kollegaer eller andre og kom til Hide og prøv glasfusing.
Det kostar kroner 300 per person, og då får alle lage eit produkt kvar: lysfat eller oppheng.
No framover mot jul vil det bli serveret gløgg og pepparkaker.


Kanskje du vil ta julehandelen på Hide ?
Då er det berre å slå på tråden, og eg opnar etter avtale.
Eg kjem også til å ha ope nokre dagar i desember, kjem tilbake med meir informasjon seinare.

Veronica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar